Intr-un supermarket se facea o promotie la un produs,prin micsorarea pretului de achizitie,pe care il platea clientul.Am luat acel produs,bazindu-ma pe promotia care se facea.La casierie am avut surpriza sa constat ca produsul respectiv avea pretul,in programul casieriei respective,fara reducerea facuta de promotie,diferenta dintre pretul initial si promotie facindu-se la o alta casierie,unde bineinteles se formase o coada foarte lunga.Aceasta"strategie"neafisata la pretul de raft,menita sa atraga clientii sa cumpere produsul,dar afectint foarte mult timpul clientilor,prin starea la doua cozi pentru a achizitiona un produs,in mod nejustificat,o consider o eroare crasa de viziune manageriala.Ce se poate face in acest caz, in afara de a anunta OPC-ul,ceea ce intentionez sa fac,dar cu mare scepticism,avind in vedere ca este vorba de un supermarket?
Si ce sa faca OPC-ul?
Precum singur ati afirmat, este vorba de o deficienta manageriala care insa nu va cauzeaza direct un prejudiciu. Oferta ramane valabila nu s-au angajat cu nimic dpdv al timpului cat stai la coada. Daca vrei cumperi, daca nu nu.
Personal am stat o data (si ultima data) la coada vreo 4 ore, la deschiderea unui supermarket care a oferit reduceri considerabile si reale. Si au fost deschise vreo 20 de case. Nimeni nu m-a despagubit pentru timpul pierdut. Dar reducerea reala a insemnat peste 100 Euro economie, deci peste 25 Euro/ora de lucru, pardon de asteptare.
Nu OPC iti va rezolva problema. Ci reclama pe care le-o faci. Si poate daca le comunici cu zambetul pe buze ca pentru reclama ce le-o vei face nici macar nu vrei vreun onorariu, poate isi vor schimba atitudinea si modul de lucru.