avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 538 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatia pentru cresterea copilului pentru mamele ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatia pentru cresterea copilului pentru mamele studente

Implinesc 26 de ani in august, sunt studenta anul 3 la zi la spiru haret si sunt insarciata in luna a 7-a, as dori sa stiu daca asputea beneficia de indemnizatie pentru cresterea copilului si daca trebuie sa am si licenta luata ca sa pot beneficia de aceasta indemnizatie. Precizez ca am intrerupt studiile intre liceu(1999-2003) si facultate(2009-2011). Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 13:31, 28 Septembrie 2011
Sunteti angajata si faceti facultatea in paralel, cu serviciu ? sau ati fost angajata ? Care este statusul dvs actual ?
Cred ca ar trebui sa dati ceva mai multe detalii pentru a individualiza speta.
am fost angajata pana in iunie anul trecut, acum nu mai sunt angajata
1. Pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC pana la 2 ani trebuie sa va inregistrati la Agentia de Somaj imediat dupa absolvirea cursurilor universitare.
2. OUG 111/2010 spune ca in calculul celor 12 luni premergatoare nasterii se iau si lunile in care sunteti studenta la zi, perioada de 60 de zile de la finalizarea cursurilor universitare, cu sau fara examen de absolvire, in vederea angajarii ori, dupa caz, trecerii in somaj precum si perioada de somaj indemnizat.
Va multumesc mult pentru raspuns! Si ca sa inteleg mai bine, inseamna ca as putea sa primesc 600 lei/ luna timp de 1an sau 2ani? Sau e vorba doar de somaj timp de 6 luni? Repet inca o data ca am intrerupt studiile intre liceu si facultate, poate e asta o problema.
1. Pentru indemnizatia pentru CCC se iau in calcul numai cele 12 luni premergatoare nasterii, nu conteaza ca ati facut mai inainte.