avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1291 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatia de crestere a copilului pentru studenti
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatia de crestere a copilului pentru studenti

Buna ziua, ma numesc Clara,am 23 de ani si sunt studenta in ultimul an la facultatea de Farmacie. Am o intrebare...vreau sa imi clarificati daca se poate problema cu care ma confrunt...sunt insarcinata in 26 saptamani ( 6 luni jumatate) si urmeaza sa nasc la sfarsitul lunii iunie sau inceputul lui iulie iar facultatea se va termina cam tot in aceasta perioada urmand sa sustin examenul de licenta in toamna (septembrie).Vreau sa stiu daca primesc cei 800 de lei timp de 2 ani dupa ce nasc ,nu am intrerupt facultatea deloc in acesti 5 ani.Ce trebuie sa fac sa primesc acei bani?
va multumesc
Ultima modificare: Joi, 4 Aprilie 2013
pusa_clara, utilizator
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 13:41, 4 Aprilie 2013
1. Nu conteaza daca ati sustinut sau nu examenul de licenta ci numai daca ati urmat cursurile de zi, fara intrerupere, in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii).

2. In termen de 60 de zile lucratoare de la data nasterii mergeti la Primaria de care apartineti cu domiciliul (sau cu resedinta, daca aveti viza de flotant) completati cererea pentru indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) pe care o solicitati cu data nasterii copilului.

3. Actele necesare sunt:
- copia actului de identitate al dvs. si a certificatului de nastere al copilului pentru care se solicita dreptul ori, dupa caz, de livretul de familie, certificate pentru conformitate cu originalul de catre persoana care primeste documentele;
- adeverinţa eliberatã de instituţia de învãţãmânt, care sã ateste frecventarea cursurilor fãrã întrerupere, pânã la data solicitãrii acesteia.