avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1067 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... reabilitare cazier judiciar
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

reabilitare cazier judiciar

buna ziua!am urmarit topicul privitor la cazierul judiciar, insa nu am obtinut suficiente raspunsuri la intrebarile pe care mi le puneam.in prezent sunt studenta la o facultate de drept si imi doresc sa devin magistrat, insa am auzit ca exista posibilitatea de a nu fi admisa la inm daca o persoana din familia mea are cazier judiciar ”patat”.mentionez faptul ca tatal meu a fost condamnat in 1983(inainte sa ma nasc eu) la aproximativ 2 ani cu executare pentru furt, dar dupa cateva luni a fost gratiat. printr-un decret prezidential.(nu cunosc foarte multe detalii deoarece in familie nu s-a discutat niciodata despre asta).as vrea sa stiu daca este adevarat ca nu ma vor primi la inm si daca a operat reabilitarea de drept.mentionez, de asemenea ca de atunci nu a mai luat nici macar vreo amenda contraventionala, fiind tot timpul angajat la diverse firme, de regula cu functia de conducator auto, deci nu a ”recidivat” in niciun fel. cumva faptul ca au trecut aproape 30 de ani face ca si cazierul lui sa fie curat?va rog sa ma ajutati si va multumesc anticipat.....
Cel mai recent răspuns: valenttyna , utilizator 15:43, 16 Iunie 2011
Mai intai, de unde ati auzit de posibilitatea ca un candidat la INM sa fie respins pentru ca cineva din familie are cazierul judiciar "patat"?
Eu stiu ca se verifica buna reputatie a candidatului, nu si a rudelor :D.
Daca asta ar fi un motiv de respingere a candidatului, cum ramane cu magistratii ale caror odrasle au savarsit infractiuni? Pentru cunoscatori, ma refer la cazul de la Craiova.