robi_gyongyi10 a scris:
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns.Ce acte trebuie sa imi dea angajatorul dupa ce am demisionat,cu acordul partilor, si cererea de demisie a fost acceptat? Si in ce termen trebuie sa imi acorde renumeratia?In aceasta renumeratie intra si c.o. ce nu a fost scos,si bonurile de pe ultima luna?
1. Nota de lichidare si un exempla de pe decizia de incetare a raportului de munca.
2. Carnetul de munca sau adeverinta de vechime pentru perioada lucrata in cazul in care nu aveti carnet de munca. Daca aveti carnet de munca acesta trebuie sa fie certificat la data 01.01.2011 si de la aceasta data si pana la data incetarii trebuie sa va dea o adeverinta de vechime.
3. Drepturile salariale , in general, sunt achitate la data platii salariului ...data platii salariului este data stabilita prin contractul individual de munca .
De asemenea, angajatorul este obligat sa va dea si bonurile de masa aferente perioadei lucrate.
La incetarea c.i.m. se va compensa in bani si CO neefectuat.