lucrez la o firma care a facut cateva plati fara contract. sume foarte mari. este un s.a. si nu stiu daca este legal sau nu acest lucru. actionarii nu stiu despre aceste cheltuieli.
Dupa parerea mea ar trebui sa procedati astfel:
- faceti o sesizare scrisa catre administratorul/directorul societatii in care ii aduceti la cunostinta ca pt anumite facturi nu exista contracte si ii atrageti atentia de obligativitatea lor dpdv fiscal (deductibilitate cheltuieli). Ar fi bine sa obtineti un raspuns in scris din partea lui/ei sau macar sa aveti dovada ca i-ati comunicat aceasta neregula.
De asemenea puteti sa-i comunicati ca in cazul in care nu se pot prezenta contractele legea va obliga sa includeti aceste cheltuieli pe cheltuieli nedeductibile.
El/ea raspunde in fata asociatilor cu privire la patrimoniul societatii, asa ca mai departe este treaba lui/ei sa clarifice aceasta problema.
Declaratia 101
Neiyre
Am un SRL suspendat din 1 oct 2009. Acum am aflat ca pentru depunerea declaratiei 101 este necesara certificarea de catre un consilier fiscal. Cum se leaga ... (vezi toată discuția)