avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 902 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Nu se ia in considerare demisia, ce-i de facut?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Nu se ia in considerare demisia, ce-i de facut?

Sunt asistenta medicala si din cauza proastei gestionari a managementului spitalului, am introdus demisia. Fiind in concediu legal programat pe acest an din data de 1 iunie(14 zile), am depus cererea de demisie in data de 14 iunie ac.,cu acordarea demisiei efective din data de 30 iunie. Intre timp situatia a luat alta intorsatura, din cauza lipsei de personal am fost chemata din concediu la lucru efectuand citeva ture, nerenuntand la demisie.

1. Conducerea nu ia in discutie demisia considerand ca trebuie sa-mi faca rechemare din concediu si apoi dupa efectuarea celor 20 de zile de preaviz sa-mi reprogramez concediu si apoi sa se incheie contractul de munca. Consider ca se incearca o retinere fortata a persoanei mele la locul de munca.

Va rog frumos sa-mi spuneti daca, din data rechemarii oficiale la lucru( de asta data), se pot socoti zilele de preaviz ,sau mai bine zis se pot scade din zilele de preaviz, zilele lucrate in perioada de rechemere la servici?

2. A doua situatie si de rezerva pe care o am in vedere ,ca sunt hartuita in acest sens ,este ca as putea sa nu ma mai duc la servici ,astfel imi vor desface contractul prin absente nemotivate. Ce implica juridic alternativa a -2 a.?

Ce alternativa am de a scapa de acest servici pe care nu-l mai vreau?. Mentionez ca am o vechime in sanatate de 17 ani! Va multumesc!
Ultima modificare: Duminică, 19 Iunie 2011
dscalin, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:01, 19 Iunie 2011