avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 725 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... demisie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

demisie

pot sa-mi depun demisia prin acordul partilor, fara sau cu preaviz cand sunt in concediu medical de sarcina si lauzie?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:16, 20 Iunie 2011
Nu exista demisie prin acordul partilor ci incetare ca urmare a acordului partilor. Demisia este un act unilateral de vointa si nu trb motivata ci pur si simplu mergeti si o inregistrati la angajator. Daca angajatorul nu si-a respectat obligatiile fata de dvs nu sunteti obl la preaviz.
In situatia in care in perioada de preaviz CIM este suspendat, termenul de preaviz va fi suspendat corespunzator.
Trebuie demonstrat ca angajatorul nu si-a respectat obligatiile, altfel trebuie respectat preavizul stipulat in C.I.M. in caz de demise.
Desi nu inteleg cum putea angajatorul sa nu-si respecte obligatiile fata de un angajat aflat in concediu medical ?
Poate din p.d.v. al platii indemnizatiei, altceva nu-mi vine in minte .....
geliony a scris:

pot sa-mi depun demisia prin acordul partilor, fara sau cu preaviz cand sunt in concediu medical de sarcina si lauzie?

Da, puteti solicita incetarea c.i.m. cu acordul partilor sau prin demisie pe perioada cat sunteti in concediu medical.
Demisia fara preaviz opereaza in urmatoarele situatii:
- angajatorul renunta la termenul de preaviz
- angajatorul nu-si respecta obligatiile asumate prin c.i.m.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură