Ca persoana juridica am fost nevoita sa inchei un contract de telefonie si internet cu o mare firma cunoscuta si acum constat ca trebuie sa inchei activitatea deoarece nu mai am capital sa o finantez si activitatea nu mai merge. Firma nu mai are sediu de la 1 iulie 2011, ceea ce am comunicat si la cei cu care am contract.
Raspunsul lor este ca nu pot rezilia pana la finalizarea perioadei contractuale. Cred ca si voi cunoasteti aceste abuzuri. Daca cer rezilierea ceea ce am si facut, desigur motivat(firma nu mai are activitate ) a murit ca multe altele, tot treuie sa platesc abonament pana la finalizarea perioadei. #-o. Ce credeti ca mai este de facut. Ma gandesc sa fac reclamatie la protectia consumatorului sa invoc si legea nr.161/2010 cu clauzele abuzive.
As vrea un sfat de la cineva care a trecut si a rezolvat o astfel de problema.
Atat in cazul Cosmote cat si Orange trebuie platite niste sume reprezentand costuri de incetare, respectiv despagubiri, pentru denuntarea contractului inainte de expirarea perioadei contractuale. Cu toate acestea, Legea 193/2000, actualizata prin 161/2010 prevede drept clauza abuziva impunerea pentru client, prin contract, a unei sume fixe in caz de incetare a contractului la cererea consumatorului. Puteti incerca cu o plangere pe acest temei la Protectia Consumatorilor.
Multumesc mult, ce ziceti ca eu ma rafuiesc cu colosul RCS RDS, dar asa o sa fac o sa invoc actele normative de care ati facut vorbire(tocmai ma uitam pe ele) si fac reclamatie