avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 846 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... supraveghere video/audio-cat de legala e?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

supraveghere video/audio-cat de legala e?

Buna ziua. As avea si eu o intrebare: Este legal sa imi asculte angajatorul convorbirile?
Ca sa fie mai clar,va explic contextul.Lucrez ca si amanetar si am aflat ca ar urma sa se monteze in magazin camere de supraveghere,cu microfon inclus,care vor transmite online imaginile la sediul firmei. Astazi a venit un domn care se ocupa de verificarea sistemelor de supraveghere si a verificat si un alt punct de lucru unde acest sistem este deja instalat. Se intampla ca si colega mea sa vorbeasca la telefon in acel moment si am auzit perfect toata conversatia. L-am intrebat daca e normal sa se auda tot si a spus ca ''bineinteles,trebuie sa stim tot ce discutati''.
Mie una nu mi se pare normal sa nu pot avea o discutie libera la telefon,sa pot vorbi tot ceea ce vreau cu oricine vreau.Precizez ca nu e vorba de telefonul de serviciu. Unde mai este viata privata si libertatea de exprimare? Sunt drepturi fundamentale,care mi se par incalcate,mai ales angajatorii nu au cerut nici un fel de acord pentru ascultarea convorbirilor. Am cautat in Legea 333 dar nu am vazut nimic clar cu privire la problema mea.
Multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: angajat111 , utilizator 16:01, 27 Octombrie 2014
Hotararea Guvernului Romaniei nr. 1010 din 25 iunie 2004 pentru aprobarea normelor metodologice si a documentelor prevazute la art. 69 din Legea 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor


SECTIUNEA a 3-a - Sistemele de alarmare impotriva efractiei, destinate caselor de schimb valutar, amanet, magazinelor de comercializare a armelor si munitiilor si casieriilor colectoare