avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 813 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Contestare contract vanzare-cumparare
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Contestare contract vanzare-cumparare

Buna ziua, Am o mare dilema juridica. Anul trecut am cumparat un apartament, si am constituit uzufruct viager pentru parintii mei. Acum, tatal meu vrea sa conteste contractul pe motiv ca nu aveam fondurile necesare cumpararii (am 22 de ani si sunt studenta, fara venituri oficiale). Mentionez ca actul de vanzare-cumparare s-a intocmit intre mine si vanzatorul, si nu este act de donatie mascat, din moment ce eu nu am cumparat de la parintii mei. Anterior am detinut, impreuna cu parintii mei (eu jumatate, ei jumatate) o vila cu teren, pe care am vandut-o. Se poate considera vanzarea vilei o sursa de fonduri pentru actul "contestat" ? Inainte de aceasta, fiind minora am detinut impreuna cu sora mea mai mica si cu mama un apartament la care tata era doar curator de fonduri. Acest apartament fusese cumparat cu banii obtinuti din vanzarea unui apartament ce apartinuse mamei mele, dinainte de casatorie. Poate tatal meu sa atace ultimul contract de Vanzare-cumparare, in care eu sunt proprietara pe motiv ca nu am venituri proprii ? Va multumesc mult si astept un raspuns cat mai urgent!
Cel mai recent răspuns: ankesanamon , utilizator 15:40, 30 Iulie 2008
In baza contractului de vanzare-cumparare Dvs. ati dobandit nuda proprietate asupra imobilului, iar tatal Dvs. dreptul de uzufruct viager. Din moment ce pretul de vanzare a fost achitat, fapt recunosctu de cumparator in contract, tatal Dvs. nu poate ataca acest contract pe motivul pe care l-ati aratat.
Va multumesc din suflet pentru raspunsul promt . M-am linistit.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură