avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 756 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Dreptul angajatul sau nu?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Dreptul angajatul sau nu?

Buna ziua!Sunt profesor suplinitor,iar contractul meu e incheiat pana in data de 31 august 2011.Din data de 4 iulie 2011 eu sunt in concediu,insa din data de 5 iulie 2011 eu trebuie sa incep serviciul la o firma.Doresc sa stiu ce trebuie sa fac pentru a nu pierde banii de concediu din invatamant,desi eu ar trebui sa duc lihidarea de la locul anterior de munca in 15 zile calendaristice!Va rog frumos sa-mi raspundeti!Multumesc foarte mult!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:50, 29 Iunie 2011
Art. 35 din Codul Muncii reglementeaza cumulul de functii , si anume :
(1) Orice salariat are dreptul de a munci la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea.
(2) Fac exceptie de la prevederile alin. (1) situatiile in care prin lege sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii.

Prin urmare, nu este obligatoriu sa va duceti cu decizia de incetare a raportului de munca ... aceasta o puteti duce la sfarsitul duratei pentru care a fost incheiat c.i.m.... in speta, dupa data de 31.08.2011.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

2 contracte de munca ContSters220240 ContSters220240 1. Conform legilor in vigoare am dreptul sa am doua locuri de munca? Se pot opera acestea in cartea de munca? 2. Pentru sistemul de invatamant, am voie sa ... (vezi toată discuția)
Profesor - desfasurare activitati in domeniul privat CorinaP85 CorinaP85 Buna ziua Am si eu o intrebare: Un profesor universitar poate desfasura activitati in acelasi domeniu in care activeaza la universitate dar in meniul privat ... (vezi toată discuția)