1. Este posibil ca modificarea raportului de serviciu, să fie făcută în perioada concediului medica, prin eliberarea unei decizii de către instituţie, fără acordul funcţionarului public?
2. Dacă Tribunalul a admis excepţi de nelegalitate a acestei decizii, putea Curtea de Apel să respingă această excepţie (ştiind că încalcă atât codul muncii, cât şi statutul funcţionarului public)????
3. Dacă da, ce soluţie mai am pentru a ataca decizia Curţii de Apel?
in ce consta modificarea raportului de serviciu? delegare, detasare, transfer, mutarea in cadrul altui compartiment.....
desi art. 36 din legea nr. 188/1999, prevede clar ca in perioada concediilor de boală, a concediilor de maternitate şi a celor pentru creşterea şi îngrijirea copiilor, raporturile de serviciu nu pot înceta şi nu pot fi modificate decât din iniţiativa funcţionarului public în cauză, sa intelegem ca totusi, Curtea de Apel a dat castig de cauza institutiei? Daca da, si decizia este definitiva si irevocabila...atunci nu mai aveti alta cale de atac la instantele din Romania, cu exceptia cailor extraordinare de atac, prevazute de codul de procedura civila, dar care, in speta dvs. nu cred sa poata fi luate in considerare....
:)
Modificarea raportului de serviciu constă în modificarea funcţiei, în perioada concediului medical şi nu mi-a fost adus la cunoştinţă nici după ce m-am întors din concediul medical. Am aflat de această decizie după o perioadă de 10 luni, în cursul derulării procesului privind anularea deciziei de încetare a raportului de serviciu. Curtea a motivat, că este de necontestat sentinţa Tribunalului (care a admis excepţia de nelegalitate), dar totuşi a respins excepţia de nelegalitate. Pot să introduc o acţiune penală?
hmm, aici nu este vorba despre o modificare a raportului de serviciu, ci mai degraba de o tranformare a functiei publice ocupate...cel putin, asa inteleg io. cum v-a fost modificata functia?
impotriva cui doriti sa introduceti actiune penala? :)
La vreme de concedii, mai are cineva dispozitie sa ma ajute si pe mine? (iar!)
La primaria noastra e vai si amar cu nr.de salariati. Au plecat prin demisie, pe inghesuite. In alt plan, in perioada aceasta, stiti ca ANAF e in fierbere.
Intrebare:
-pot asigura transferul functionarilor de la Trezorerie ori Fisc la primarie?
Daca da, ce documentatie e necesara? In 188/1999 -actualizata, sunt referiri la cererea de transfer si corelatia functiilor. Cam vagi, dupa parerea mea. Sau doar atat inseamna?
Deoarece nu am mai avut cazuri, chiar ma simt pe un teren minat. A fost cineva in situatia asta?
Aaaa, am o problema si cu redistribuirea ANFP. Nici asta nu inteleg cu ce se "mananca", strict din punctul de vedere al autoritatii care este in nevoie.