avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1024 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Transfer pe alta functie in timpul concediului medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Transfer pe alta functie in timpul concediului medical

Buna ziua,
Sunt un fost angajat al M.A.I. (politist) si incepad cu data de 06.07.2011 am fost pus la dispozitia unitatii intrucat mi s-a radiat functia ca urmare a reorganizarii ministerului. Nereusind sa gasesc alta functie pe care sa o ocup incepand cu 06.10.2011 urma sa fiu concediat.Astfel de la 01.10.2011 pana la 01.11.2011 sunt in concediu medical in urma unei interventii chirurgicale. As dori sa aflu daca in perioada in care sunt in concediu medical ma pot transfera pe o functie ce sa eliberat prin iesirea unui coleg la pensie. Cei de la Resurse umane din cadrul unitatii mi-au spus ca nu pot face raport de transfer intrucat nu-mi permite legea si ca in aceasta perioada am raporturile de munca suspendate iar transferul se poate face la revenirea din CM numai ca imediat la revenirea din CM voi fi concediat.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:47, 9 Octombrie 2011
Intr-adevar, pe durata concediului medical nu se pot efectua modificari la raportul de serviciu ... acest lucru este posibil numai dupa revenirea din concediu medical .. la revenirea din c.m. faceti raport de transfer pentru acel post ,chiar daca veti fi in perioada de preaviz ...
Au dreptate. Pe perioada CM nu va pot concedia dar nici transfera.

Art. 50
Contractul individual de munca se suspenda de drept in urmatoarele situatii:
b) concediu pentru incapacitate temporara de munca;
Politistilor le sunt aplicabile prevederile Legii nr.188/1999 si nu ale Codului Muncii ...