Buna ziua,
Lucrez la o societate care deruleaza proiecte cu finantare europeana. Pe un asemenea proiect, societatea a deschis un punct de lucru si a incheiat un contract de inchiriere pentru un spatiu de birouri. Prin acel contract de inchiriere nu s-a precizat modalitatea de plata a utilitatilor, asa ca directorul firmei m-a insarcinat cu conceperea unui astfel de contract pentru energie electrica, gaze si apa-canalizare. Fiind un contract atipic, eu m-am gandit sa cuprind in reglementare fiecare serviciu in parte, ceva in genul urmatoarei formulari: 4.1. Factura pentru energie electrică
4.1.1. Fiecare dintre cele 3 încăperi care fac obiectul contractului de închiriere dispune de contor individual (pasant).
4.1.2. Părțile vor încheia lunar un proces-verbal de citire a consumului celor 3 contoare individuale.
4.1.3. Valoarea facturii lunare de energie electrică pe care o va plăti locatarul se determină prin adunarea consumului de kilowați al celor 3 contoare individuale (pasante), care se va înmulți cu prețul per kilowat ce se regăsește în factura emisă lunar de compania furnizoare de electricitate pe numele locatorului.
Directorul nu e de acord cu formularea de mai sus pe motiv ca trebuie evitata folosirea termenului de factura, adica proprietarul sa nu elibereze factura pentru sumele care ii sunt platite pentru utilitati (factura pentru curent, pentru gaze si pentru apa), ci o factura generica pentru servicii de utilitati.
Intrebarea mea este: cum as putea sa introduc in contract ceea ce doreste directorul?
Contract enel
Erimiaflorin
Buna ziua ! Am o intrebare va rog .Am achizitionat un apartament intr-un bloc de locuinte iar in contractul de vanzare -cumparare este stipulat :Contractul de ... (vezi toată discuția)