Buna ziua,
Ma aflu in urmatoare dilema juridica cu privire la un contract pe care eu il consider abuziv.
In 2010 decembrie am solicitat la un magazin al respectivei companii telecom modificarea unui contract pe motiv ca platesc "prea mult". Amabil, vanzatorul mi-a facut o oferta "croita" pe nevoile mele. Mi-a expus varianta gasita, invocand ca este o solutie ideala, deoarece voi plati cam la fel, dar voi primi mai mult. Deoarece nu aveam in fata niciun istoric al consumului, iar vanzatorul reprezenta una dintre cele mai serioase companii din Romania, am luat de buna solutia lui.
Singura mea intrebare a fost daca nu pot sa optez pentru o varianta mai mica, deoarece oferta lor era clar mult prea generoasa pentru nevoile mele (1500 min in retea 450 min nationale). Mi s-a spus clar in fata ca nu pot opta pentru o varianta mai mica, odata ce am depasit un anumit prag de consum.
Si asa inca din prima luna mi s-a dublat factura (in conditiile in care eu cerusem o solutie care sa imi scada factura).
In zilele noastre, am ajuns in imposibilitatea de a plati la timp aceasta factura enorma, iar recent am indraznit sa solicit modificarea contractului (deoarece atunci cand am vrut sa iau o optiune peste vechiul consum au fost mai mult decat serviabili, mi-am zis ca vor fi de buna credinta si in aceasta cauza.)
Asa cum probabil stiti deja din multiplele subiecte pe aceasta tema din forum, m-au refuzat categoric. Doar dupa 2013, cand imi expira contractul.
Mi-am facut un calcul al consumului in ultimii aproape doi ani si am descoperit ca eu consum aproximativ 10% din ceea ce mi se ofera. Si ce mi se pare strigator la cer este ca, desi eu nu depasesc niciodata numarul de minute incluse in abonament, se intampla des sa am costuri suplimentare pentru convorbirile in retea, sau pentru tot felul de "diverse" pe care nu mi le explic.
De multe ori, e oprit telefonul ca nu am cum sa il platesc, dar factura tot de 2 milioane e.
Incerc sa scriu o reclamatie la adresa lor, insa in calitate de PFA nu gasesc niciun resort legal (o lege care sa reglementeze contractele intre persoane juridice).
- Vreau sa invoc faptul ca nu mi s-a oferit posibilitatea de a negocia clauza cu privire la consum (eu vroiam mai mic, ei mi-au refuzat).
- Vreau sa invoc prejudiciu - platesc mult prea mult.
Cum pot sa ii fac sa inteleaga ca nu mai sunt in posibilitatea de a plati o factura atat de mare. Chiar daca sunt persoana juridica, sunt un amarat de PFA, fara sustinere legala (avocati, etc), iar legea consumatorului nu ma sustine. In plus, sunt in plina procedura de suspendare PFA.
Va rog asadar sa imi oferiti un punct de pornire pentru a scrie aceasta plangere la adresa lor.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns:
doru285 , utilizator
11:32, 9 Iulie 2011