Buna ziua,
Avem inceputa executia unei lucrari de "alimentare cu apa" prin og 7/2006 din anul 2009 (suntem o primarie). Problema este ca in anul 2009 am primit o transa de bani reprezentand 14% din valoarea investitiei si de atunci nu am mai primit nici un ban. Lucrarile s-au sistat in 2010, iar contractul de lucrari se prelungeste in continuare, din 6 in 6 luni facem cate un act aditional de prelungire a duratei contractului. Intrebarea mea este ce ar trebui sa pun la dosar sa reiasa ca lucrarile s-au sistat deoarece nu am primit fonduri de la Guvern? sa fie legala prelungirea duratei contractului. Este corect sa facem o notificare catre executant, sau sa modificam o clauza in contract cu acordul executantului, bineinteles in care sa mentionam ca platile se vor face cand se vor primi banii?? (nu stiu daca m-am facut inteleasa). In fapt, din 2010 s-a prelungit contractul fara sa existe vreo notificare, ci pur si simplu prin acordul partilor.
Va multumesc din suflet.