avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 811 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... am primit decizia de \
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

am primit decizia de

Sunt de profesie inginer chimist, promotia 1984 si sunt angajata la S.C. .............S.R.L., cu CIM pe durata dedeterminata, in functia de sef serviciu Privat pentru Situatii de Ugenta .

Detaliile privind situatia pe care o reclam, sunt:

In data de 24.06.2011, intr-o sedinta de informare Directorul general a prezentat noua organigrama a societatii prin care, ( alaturi de altele) se infiinteaza un compartiment in care sunt incadrata, in timp ce serviciul pe care-l conduc (conduceam?) a "primit un nou sef" ( ce sa inteleg ? destituire nu?!). Am fost informata si au trecut la fapte.

Ieri, 05.07.2011 am primit o decizie de "TRECERE" , pe care incerc sa o redactez fara a da nume:

Decizia nr.____ din __________

....... Directorul General Al ..................

DECIDE

Art.1 Incepand cu data de 01.07.2011 d-na.........(eu) sef serviciu , nr. marca....., din cadrul serviciului Privat pentru Situatii de Urgenta, TRECE in functia de .............cu atributiuni de.............., in cadrul compartimentului de ................................., cod COR;

Art.2. Atributiunile de servicu ale d-nei ................... vor fi prevazute in fisa postului, avizata de ................si aprobata de .........................

Art.3 Prezenta decizie nu va afecta salariul de incadrare al d-nei..................

Art.4 Prezenta decizie va fi dusa la indeplinire de catre Biroul Resurse Umane si d-na............;

Director general (nume si semnatura)