avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... probleme la examenele tip grila. sfaturi?
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

probleme la examenele tip grila. sfaturi?

buna ziua,
vreau sa abordez un subiect care sincer imi cam da batai de cap,deoarece sunt o studenta la drept in an terminal si ma confrunt cu problema rezolvarii grilelor,cu toate ca invat, cand am examen grila notele mele scad simtitor,deoarece atat invart raspunsurile pana le gresesc,am incercat sa gasesc niste raspunsuri prin intermediul internetului,dar nimic,astfel apelez la ajutorul vostru prin a-mi da anumite sfaturi sau pentru a-mi indica anumite carti privind rezolvarea grilelor.
va multumesc.
Cel mai recent răspuns: leonida , utilizator 17:12, 13 Iulie 2011
Parerea mea e ca atunci cand invatati pentru examenele grila,trebuie sa fiti atenta la detalii,pentru ca la grila nu este ca la sinteza,acolo unde daca ai retinut foarte bine ideile principale,poti dezvolta ulterior subiectul. La grile se pune accent pe amanunte,pe perspicacitatea studentilor (poate nu e chiar cel mai potrivit termen). La aceeasi disciplina,unele intrebari se pot repeta,dar sub alta forma.
Nu cred ca veti gasi undeva carti privind rezolvarea testelor grila. Ceea ce va pot recomanda sunt niste carti care contin grile:

Viorel Voineag,Teste grila pentru magistratura, avocatura si examenul de licenta, editia a III-a (actualizat aprilie 2009)

Valerian Cioclei, Anastasia Crisu, Avram Filipas, Constantin Mitrache, Cristian Mitrache, Lavinia Lefterache, Cristina Rotaru, Bogdan N. Bulai,Drept penal. Drept procesual penal. Teste grila pentru examene de an si examenul de licenta, Editia a VI-a revazuta si adaugita

Valerica Lazar,Teste grila pentru examenul de licenta si pentru admitere in magistratura, avocatura si alte profesii juridice.

Teste grila gasiti si pe site-ul Institutului National al Magistraturii:
[ link extern ]