Sunt presedinte la o asociatie, administrator la alta si am un srl care presteaza anumite servicii de consultanta si servicii it. Din cate stiu as intra intr-un conflict de interese daca ar aparea o relatie comerciala intre asociatiile pe care le administrez ca presedinte sau administrator si societatea mea, nu? Dar ce ma fac daca nu am alternativa la serviciile oferite in localitate?
@mariusnt, scuza-ma, ce consultanta IT ii trebuie unei asociatii de proprietari?
pe functia de presedinte intri in conflict (probabil) daca semnezi contracte, dar daca nu ai alte oferte... din partea administratorului:P
pe functia de administrator, trebuie sa aduci oferte pt lucrarile necesare, dar daca nu ai alte oferte...
pune un afis la afisier si unul la intrarea in imobil cu solicitarea de aceste oferte si asteapta vreo 4 zile, fa o poza sa ai dovada afisarii de solicitare de oferte... faci o sedinta de comitet si aprobati...
suna a pleonasm avand in vedere ca media de varsta e...de domeniul cretacicului. prin consultanta it in asociatii vorbesc de implementare softuri de contabilitate specifice asociatiilor(nu dau nume sa nu fac publicitate). toate asociatiile cu care am vb pana acum vorbesc de informatizare parca ar vorbi de fizica cuantica...iar cei interesati chiar deschid urechile. eu am cautat la altii in oras oferte dar m-am trezit ca nu am de la cine sa iau sau cine sa implementeza...m-am informat si ofer eu toate acestea si utilizandu-le chiar pot sa spun ca e o diferenta enorma intre un amarat de excel si un soft pe care dai 50 de ron cateva luni.
multumesc de sfat.
sa sti ca locatarii sunt nista zgarciti, am dori totul GRATIS, sa avem curatenie, dar sa nu prea o platim pe femeie... vrem cutii postale bune, dar... daca sunt bonus la vre-o lucrare... vrem acoperis performant... dar facut de vecinu de la 3...
asa ca sa faci o lista de plata pt 20 ap din care sunt locuite 11 nu au nevoie de soft...
Insa sa sti ca eu personal (ca presedinte) m-ar interesa oferta!