avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 303 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... NUP+JUDECATORIE
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

NUP+JUDECATORIE

buna ziua...sunt inginera,50 ani...am lucrat in perioada 15.09.2008-15.01.2009, ca menajera interna la un domn de 70 ani...neacceptand avansurile ,am fost acuzata de furt calificat ( am primit in ajunul Craciunului,un cantar cadou,pe care la plecare l-am luat...ulterior fiind acuzata de furt...l-am predat organelor de politie...reclamantul retragandu-si plangerea...dar doreste sa se continue cercetarea privinnd suma de 5000 lei pe care dansul pretinde ca o am ca datorie fata de el...in urma cercetarilor,am primit de la Parchet, 30.11.2010,rezolutia..NUP..cu specificatia ca reclamantul poate face plangere la primul procuror,in termen de 20 zile,iar in urmatoarele 20 la instanta de judecata,am primit citatie ptr.,22.07.2011,la sectia penala,judecatorie..este legal?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:21, 18 Iulie 2011
Stimata Doamna,

Este lagal sa atace rezolutia procurorului in instanta , nu inseaman insa ca instanta nu poate sa mentina rezolutia data de procuror , el a atacat rezolutia procurorului dar insa trebuie sa si probeze .

Personal cred ca se va mentine rezolutia de NUP si ma bazez pe faptul ca daca existau probe impotriva dvs atunci nu se dadea NUP.

Cat despre probatiunea celor 5000 lei asta cade in sarciana reclamantului, iar dvs beneficiati de prezumtia de nevinovatie, el trebuie sa demonstreeze ca ii avea si mai mult trebuie probat furtul ...

Oricum prezentati-va la proces daca sunteti citata si spuneti ca individul abereaza :)) glumesc desigur, ar fi indicat un avocat in acesta situatie ca sa nu existe surprize.

Cu stima
Mesaje reeditate
@ fefe48
Data post: Luni, 18 Iulie 2011, 18:01
Subiect: NUP+JUDECATORIE...continuare