Buna ziua,
Am lucrat in cadrul unei companii multinationale timp de 5 ani, avand functie de conducere. Datorita unor considerente personale am incheiat activitatea cu acestia urmand sa plec din tara. Activitatea am incheiat-o pe 15 iunie urmand ca pe 15 iulie cand se face plata salariului sa primesc remuneratia pt perioada 1-15.06.2011 precum si plata zilelor de concediu de odihna neluat. Acest concediu este unul din motivele pentru care am plecat, in cei 5 ani de zile avand doar 2 saptamani de CO.
Desi ne-am inteles verbal sa imi plateasca acest CO la lichidare deoarece nu au putut sa mi-l ofere la nenumaratele mele cereri, observ ca acest lucru nu s-a intamplat.
Am primit banii doar pe perioada lucrata . Am luat legatura cu payrol administrator sa gasim o rezolvare de comun acord, acesta a escaladat problema catre HR Director, care ma duce cu vorba de pe o zi pe alta.
Cunoscand sistemul financiar si lucrativ din cadrul companiei, dupa data de 15 ei nu mai fac nici un fel de plata. Deci e exclus ca cel putin in urmatoarele 2-3 saptamani sa faca vreo plata.
Exista posibilitatea sa reclam undeva aceasta neregula cu mentiunea ca nu sunt in tara si nici nu am cum sa ajung avand aici contract de munca?
Va multumesc
Concediu de odihna
dalela23
am si eu o nelamurire....daca am lucrat 5 luni prin somaj....si am renuntzat din diferite motive, prin demisie am dreptul la plata concediului de odihna.
stiu ... (vezi toată discuția)