Exact criteriile pe care le-ati stabilit pt. evaluarea performantei profesionale a angajatilor dvs.,pe categorii de posturi.
Ex. daca incheiati un cim pt. un agent de vanzari,urmariti fisa postului la atributii,si in fc. de acestea va conturati criterii pe care le considerati dvs, ca fiind reprezentative pt. a desemna performanta,un anume nr. de clienti vizitati lunar,un anume nr. de noi clienti,gradul de incasare al facturilor,etc.
Si daca nu s-au stabilit astfel de criterii?
Codul muncii prevede ca ar fi un drept al angajatorului, nu o obligatie...
Ce s-ar putea intampla daca o firma nu doreste implementarea acestor criterii in ROI?
andad:
1. Asa este nu este o obligatie este un drept al angajatorului de care acesta se poate lipsi.
2. Insa nu va putea niciodata sa-l traga la raspundere pe salariat ca nu si-a indeplinit criteriile de performanta (sa-l retrogradeze, sa-l sanctioneze).
3. La fel si salariatul daca nu stie ce criterii de performanta are si cum este el evaluat in fiecare perioada nu va putea sa stie cand poate fi promovat sau cand sa ceara un salariu mai mare, in functie deperformante.
Si totusi ...daca aceste criterii nu sunt acceptate de salariati, ce facem cu noile contracte tip (nou angajati) in care sunt prevazute aceste criterii? Nu se mai completeaza ?