avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 459 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Achiziţii publice ordonantarea de plata
Discuție deschisă în Achiziţii publice

ordonantarea de plata

Conform prevederilor Ordinului m.f. nr.1792/2002 rep., raspunderea pentru indeplinirea celor 3 faze ale executiei bugetare (angajare, lichidare, ordonantare) revine ordonatorului prin persoanele desemnate din cadrul compartimentelor de specialitate. Din punctul dvs. de vedere cine considerati legal ca trebuie sa intocmeasca ordonantarea de plata?
sunt 2 pareri: compartimentul financiar-contabil, respectiv compartimentul de specialitate( tehnic).
ordonantarea, dupa cum este prevazut in formular are 3 rubrici la semnatura:comp,. de specialitate, comp. contabilitate si control cfpp.
se lucreaza dupa ureche, in institutiile publice.
va multumesc!as dori o interpretare pe temei legislativ!
Cel mai recent răspuns: adimiu , utilizator 01:21, 21 Iulie 2011
ma intereseaza si ma refer la ordonantarea ce trebuie intocmita la achizitii de bunuri, nu la salarii, acolo este clar se intocmeste de comp de la financiar-contabilitate si se inregistreaza!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Viza " bun de plata" dorina2015 dorina2015 Buna ziua.Lucrez intr-o institutie publica, in cadrul compartimentului Financiar Contabilitate.Doamna care era cu viza de CFP, a plecat si s-a angajat o alta ... (vezi toată discuția)
Drept de semnatura pe op (ordinul 1792/2002) ANDREI_oni ANDREI_oni A doua semnatura pe ordinul de plata catre Trezorerie, poate fi a persoanei desemnate sa realizeze controlul financiar preventiv, in cadrul unei institutii ... (vezi toată discuția)
Concomitent contabil si gestionar/ marianabarbu marianabarbu In prezent sunt contabil la o unitate de stat.Fiind in imposibilitatea de a face angajari , unitatea imi poate da gestiune , dat fiind faptul ca gestionaru ... (vezi toată discuția)