hiii :P am si eu o nelamurire/curiozitate si am dorit un raspuns de la cineva in masura sa imi explice. toata problema este de fapt ca eu am copilarit fara tata, lucru care m-a afectat enorm. la varsta de 10 ani (acum am 17) era cat pe ce sa mor impreuna cu unchiul meu intr-un accident de masina. am avut o copilarie zbuciumata iar la varsta de 14 ani am fost diagnosticata de catre psihiatru cu paranoia. timp de un an de zile am luat anti-depresive si vitamine la indicatia medicului dupa care am reusit sa-mi revin si sa incep o viata mai normala.
intrebarile mele sunt urmatoarele:
1) am avut parte de pensie de urmas pana la 16 ani, dupa care nu am mai fost eligibila (cica) s-o obtin, dar eu sunt eleva si nu inteleg de ce nu as putea primi pana la terminarea studiilor. situatia materiala nu este extraordinara si chiar m-ar fi ajutat intr-o oarecare masura. cui trebuie sa ma adresez?