avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 707 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... restructurarea postului
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

restructurarea postului

buna ziua,sunt asistenta medicala la un spital orasenesc,angajata in cadrul compartimentului neonatologie al maternitatii din spitalul respectiv.
ieri am aflat ca din 4 posturi cate erau ,2 s-au restructurat printre care si al meu.

intrebarea este:-este posibil sa se restructureze aceste posturi in conditiile in care pe sectia noastra trebuie sa se asigure permanenta?
-adica cele 2 care raman nu mai asigura permanenta si vor veni asistente din pediatri la nasterea copiilor pentru ai prelua pe acestia in conditiile in care ele lucreaza intr-un mediu septic,plin de microbi
deci se poate ca aceste posturi sa fie eliminate,cu riscul de a nu se asigura permanenta?
Cel mai recent răspuns: cireaseliliana , utilizator 16:32, 27 Iulie 2011
In primul rand nu cunoastem cate paturi are compartimentul in care lucrati,pt. a vedea daca nr. de asistente se incadra in normativ.
Dupa cate stiu,ar trebui sa existe 10 asistente/pat /tura(8-12<media 10),Insa,dat fiind ca este un compartiment probabil nu aveti mai mult de 15 paturi si atunci,ar trebui ca pt. lucrul in ture sa aveti un nr. de (15/10)x3 ture=4 asistente.
Daca insa s-a renuntat la asistenta pe cele 3 ture,(continuitate)va sunt necesare doar 2asistente.
Decizia si responsabilitatea masurii apartine managerului general,drectorului medical,si medicului coordonator al compartimentului.
Probabil ca veti fi redstribuita acolo unde exista deficit de personal,tot in cadrul spitalului,daca exista aceasta posibilitate.
Ultima modificare: Miercuri, 27 Iulie 2011
ContSters136493, utilizator
posibil,dar cred ca exista un protocol prin care nu se poate lucra decat in conditii de permanenta