Buna ziua,
Sunt administratorul unui srl cu 2 actionari (eu si sotia) infiintata in 2004. Trebuind sa rezolv la administratie problema semnaturii electronice, mi s-a spus ca mi-a expirat mandatul de adm si ca trebuie confirmat la registrul comertului. Studiind actul constitutiv am vazut ca mandatul este de 4 ani. asadar mie mi-a expirat din 2008. cu toate acestea eu am semnat toate actele si declaratiile firmei pana in momentul de fata. Puteti, va rog, sa ma indrumati cum sa procedez la registrul comertului? Hotararea AGA de prelungire trebuie antedatata cu 2008? Si imi mai trebuie inca o hotarare AGA cum ca exercitarea functiei in acest rastimp este acceptata? Va multumesc
Hotararea o luati de la momentul intrunirii adunarii generale a asociatilor incolo. Stabiliti prin hotarare durata mandatului administratorului pe termen nelimitat, sa nu repetati operatiunea la fiecare 4 ani ca este costisitor. Numai la societatile pe actiuni este limitat mandatul administratorilor la 4 ani. Alaturi de hotarare si contorul aferent va trebui sa intocmiti si un act constitutiv actualizat, deoarece stabilirea duratei mandatului de administrator este considerata de cei de la registru modificare a actului constitutiv. Pentru inregistrarea hotararii veti achita o suma de vreo 200 ron. Pentru intocmirea hotararii si a actului constitutiv actualizat veti mai scoate din buzunar vreo 400 ron.