Am doua intrebari relativ simple legate de mandatul de administrator care a fost acordat pe 4 ani si este acum expirat:
In primul rand, care sunt formalitatile de prelungire? Se face hotarare AGA si se depune la O.R.C.? Sau se modifica si actul constitutiv si se depune ca mentiune la O.R.C. noul act constitutiv impreuna cu Hotararea AGA?
Si, in subsidiar, vreau sa va intreb care este durata maxima pentru care se poate acorda mandatul administratorului? Se (mai) poate acorda mandat nelimitat?
AGA si se depune la ORC impreuna cu actul constitutiv actualizat. Se depune ca mentiune. In cazul in care administratorul si-a schimbat buletinul, domiciliul, etc. depuneti si copii dupa documentele doveditoare.
Mandatul poate fi nelimitat.
Ce inseamna "Se depune ca mentiune"?
Hotararea AGA si Actul constitutiv actualizat se depun ca mentiune, sau
Actul constitutiv se depune ca mentiune a hotararii?
Presupun ca a doua, dar nu sunt expert, si doresc sa fiu sigur inainte sa procedez.
Daca e doar prelungire, nu vad ce se poate actualiza in Actul Constitutiv, care (in cazul meu) precizeaza cine e admin, si durata mandatului: 5 ani. Se intelege 5 ani de la intocmirea actului constitutiv respectiv. Acum doar se schimba data intocmirii actului constitutiv nou? Pentru ca tot pe 5 ani vrem sa il prelungim.
Fraza respectiva este “Mandatul administratorilor de a reprezenta societatea este general, pe termen de 5(cinci) ani “
Sau trebuie sa adaugam o fraza “Mandatul de a administra si reprezenta societatea a fost prelungit la data de 2021-09-09 pentru 5 (cinci) ani.” ?
Este nevoie de avocat pentru intocmirea Actului Constitutiv actualizat?
va puteti actualiza singur Actul Constitutiv dar nu vad utilitatea actualizarii, avand in vedere fraza; insa e posibil, ca multe alte lucruri absurde, sa va ceara "actul actualizat" la RC, in sensul ca veti scrie undeva, probabil, pe prima sau pe ultima pagina, "actualizat in data de" in ideea de a se putea calcula cei 5 ani "noi" de la data actualizarii; alambicat dar ...