Societatea X vinde cumparatorului Y o usa metalica pe care i-o si monteaza. Pentru montaj ofera garantie de 2 ani. Dupa aproximativ 8 luni, cumparatorul semnaleaza probleme, echipa de montaj se deplaseaza la cumparator si constata ca problemele sunt generate de montajul defectuos initial, in consecinta solutia oferita este scoaterea si montarea usii din nou.
Intrebarea mea este: ce cheltuieli suporta firma vanzatoare si totodata montatoare si ce cheltuieli suporta cumparatorul? Mai exact firma montatoare este obligata sa se ocupe sau sa despagubeasca cumparatorul si pentru reparatiile peretelui afectat de scoaterea usii vechi - montarea noii usi (zidarie, vopsit)?
Nu stiu in ce legi sa ma uit. Am citit legea 449/2003, insa e despre garantia produselor si nu am reusit sa ma lamuresc.
Garanţia produsului este asociată cu montajul. Dacă nu este aceeaşi firmă de la care aţi cumpărat înseamnă că este o firmă agreată.Dacă aţi făcut cu altă firmă trebuia să aveţi certificat de garanţie.Acest act,certificatul de garanţie, se dă şi la produs şi la serviciu.