Am scris cu ceva timp in urma despre o sesizare adresata Protectiei Consumatorilor in 2011 referitor la o usa metalica exterior pe care am cumparat-o cu piese lipsa.
Astazi, am primit un raspuns oficial, care m-a ''dat pe spate''(scuze pt. expresie, dar alta nu imi vine in minte), citez:
''Prin documentul la sediul CJPC, s-a stabilit ca in termen de 30 zile din...sa primiti contravaloarea produsului.
Avand in vedere cele prezentate este necesar sa puneti la dispozitie usa demontata pentru a primi contravaloarea urmand a comunica operatorului economic data disponibilitatii usii, in vederea primirii contravalorii."
Adica s-o demontez eu si s-o duc la magazin? Doar i-am platit ca s-o monteze cum trebuie(50 Ron) si mi-au luat si usa metalica veche?
Ce sa pun la apartament in loc pana primesc banii ca sa imi cumpar alta usa?
Astept un raspuns/o sugestie.
Va multumesc anticipat.
Discutati cu cei de la firma, incercati sa va intelegeti cu ei sa va inlocuiasca usa si sa si-o ia pe inapoi pe asta.
Nu pot sa apreciez ce sanse ati avea sa fie de acord pentru ca probabil dispozitia ANPC nu le-a convenit - as zice ca mici :)
O varianta ar fi sa va cumparati o alta usa, pentru ca banii pe asta defecta ii veti primi in mod sigur. Cand o veti monta pe cea noua, o duceti pe asta la magazin si vi-i recuperati.
:offtopic:
Timp de 30 de minute dupa ce publicati un mesaj, aveti posibilitatea sa il completati / corectati folosind butonul Editeaza. Evitati, va rog, postarea de mesaje consecutive in interiorul acestui interval. Multumesc.