avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 662 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garantie Produs Casnic
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantie Produs Casnic

Am achizitionat un mixer de la un magazin de specialitate, i s-a facut proba in prezenta mea dar ajungand acasa si probandu-l inca o data am constatat ca miroase din ce in ce mai mult a ars (incins) ...
Intrebarea mea este: daca revin la magazinul respectiv dupa doar 3 zile fara a fi folosit respectivul produs garantia prevede schimbarea sau repararea lui?? iar daca raspunsul dumneavoastra va fi "schimbare" iar eu nu voi beneficia de acest avantaj pot suna cu incredere la "opc"?
Va multumesc anticipat!!!







EDITAT - corectat greseala, conform mesajului consecutiv :)
Aveti la dispozitie butonul "Editeaza" daca doriti sa completati sau sa corectati - si nu au trecut 30 minute, si nu a postat nimeni intre timp.
Ultima modificare: Vineri, 17 Februarie 2012
trope_doi, utilizator
Cel mai recent răspuns: Florin Lucian Manolescu , Consultant managementul calitatii 11:59, 19 Februarie 2012
Avand in vedere ca produsul este in perioada de garantie va bucurati de toate drepturile legele cuvenite, adica produsul va fi reparat sau daca nu se poate va fi schimbat.
singura mea problema e ca vroiam sa il fac cadou... si cu reparatul... nu era un avantaj. m-i s-a spus ca atuci cand nu trece o perioada de aproximativ o luna de la data cumpararii magazinu respectiv este obligat sa il schimbe nu sa il repare. asta vroiam sa stiu ku exactitate de la dumneavoastra pt k sursa anterioara nu era oficiala (ca sa zic asa), si vreau sa fiu sigur!
In perioada de garantie, deci in cei 2 ani de la data achizitionarii, beneficiati de repararea gratuita a produsului. Doar daca nu poate fi reparat si service-ul autorizat de firma da negatie de reparare (scrie ca nu il poate aduce la conformitate) puteti cere inlocuirea lui cu un produs similar.
Nu va reclamatia in faza aceasta.
Mai lasati-l sa mearga in gol la viteza mica, insa oricum daca se arde tot la service cred ca v-ar trimite.

Sau mergeti la magazin cu mixerul si puneti-l in functiune, poate gasiti intelegere (ati spus ca miroase a ars din ce in ce mai mult).
Eu am cumparat odata unul de la un supermarket si mi s-a ars la a doua folosire. Mi-am pregatit ''arsenalul'' pentru ca drumurile pana la cel mai apropiat service (du mixerul, revino dupa el) era mai scump decat mixerul :rolleyes:
Spre surprinderea mea, mi-au dat banii inapoi fara ca macar sa il probeze sa vada ca intr-adevar e ars. Banuiesc ca nu eram primul client care o patise, alta explicatie nu gasesc.
În primul rând trebuie să verificaţi dacă aveţi documentele necesare pentru a merge mai departe:
1.Certificatul de garanţie:
2.Bonul sau factura de la cumpărare:
3.Instrucţiuni de folosire.
Numai pe baza acestor documente studiate bine puteţi merge mai departe.
Înlocuirea produsului,repararea şi dezdăunare priin a lua banii ănapoi sunt cele trei căi de a rezolva problema.În caz contrar vă puteţi adresa OPC.La încrederea actuală faţă de OPC e bine să mergeţi pe cont propriu.Mult succes!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie mixer ewe ewe Buna ziua. Am cumparat in urma cu 6 luni un mixer si s-a stricat. Am primit garantie 2 ani pe acest produs dar am pierdut bonul de casa cu care a fost ... (vezi toată discuția)
Garantie la un produs ars Pamicyee Pamicyee Buna ziua, sunt intr-o situatie dificila, va scriu in calitate de vanzator. A achizitionat un copil de vreo 12 ani, o memorie ram de calculator, i-am emis bon ... (vezi toată discuția)
Casare simonna38 simonna38 Buna ziua, in 22,04,2013 am cumparat un mixer de pe site-ul Emag , aflat in termenul de garantie s-a defectat de 2 ori. Prima data a fost reparat gratis , iar ... (vezi toată discuția)