Buna ziua, sunt intr-o situatie dificila, va scriu in calitate de vanzator.
A achizitionat un copil de vreo 12 ani, o memorie ram de calculator, i-am emis bon fiscal, si nu a mai ridicat certificatul de garantie, in cazul in care are probleme revine pt ca locuia in zona, la 2 blocuri de magazin, si a revenit....problema fiind ca tipul de memorie ce a cumparat nu i sa potrivit, vroiam sa-l schimb pe ce model avea nevoie, cand am constatat ca produsul initial vandut era ars, era vizibil arsura plus se simtea si miros de ars. Am anulat garantia conform bonului fiscal si cu o fisa in care am specificat ca nu face obiectul garantiei, mai ales ca a si recunoscut ca a incercat montarea lui in timp ce calculatorul era sub tensiune, pornit.
A revenit cu parintele, care mi-a facut un scandal de numa numa...si normal urmeaza opc-ul.
Acuma, ei nu au mai acceptat sa ridice certificatul de garantie ulterior in care sunt prevazute conditiile de montare si utilizare.
Cine e raspunzator acuma? eu ca am vandut un produs pe intelegere verbala, sa revina pt garantie, sau parintele ca a lasat un copil sa umble cu un sistem sub tensiune? sa nu mai zicem ca acuma nici nu mai recunoaste copilul ca a incercat sa-l monteze??? mai ales ca nu suntem responsabili ca el de capul lui incearca sa-si "repare" calculatorul nefiind "autorizat"
Cum sa fac sa fie in regula pt opc? memoria, bonul fiscal, si fisa de service a ramas la cumparator.
Optica mobila
theya_05
pt o societate cu obiect de activitate optica mobila cum ar fi mai indicat sa se faca inregistrarile :ca pt.vanzare cu amanuntul sau ca pt.vanzare en-gross ... (vezi toată discuția)