avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 603 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garantie mixer
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantie mixer

Buna ziua.
Am cumparat in urma cu 6 luni un mixer si s-a stricat. Am primit garantie 2 ani pe acest produs dar am pierdut bonul de casa cu care a fost achitat. Am fost la unitatea care deserveste garantia, dar mi-au spus ca produsul nu se poate repara, sa merg la magazinul unde l-am cumparat pentru a primi unul nou. La magazin nu imi iau in considerare garantia pentru ca nu am bonul de casa privind plata acestuia.
Ce pot face in acest caz, nu mai am dretul la garantie?
Va mutumesc.
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 21:40, 14 Martie 2010
In situatia dvs.,nu puteti face dovada faptului ca respectivul produs se afla in garantie.
Cred ca ar trebui sa sesizati cele intamplate la OPC,pentru ca dupa seria de fabricatie si numarul de lot,la interventia acestuia s-ar putea afla dupa data fabricatiei si actele de expeditie cam cand a ajuns produsul in magazin,daca este un produs indigen,iar daca este unul strain,dupa avizele de expeditie de la magazin.
Daca magazinul de unde l-ati cumparat este unul care se respecta,ma refer la faptul ca are in evidenta toate facturile intr-un program care le permite sa le vizualizeze si pe cele facute acum 5 ani,puteti solicita duplicat factura -copie conform cu originalul si ar trebuii sa va gaseasca.Daca nu vor,veti merge la OPC si ii vor obliga sa faca dovada cand acest produs s-a livrat de la ei din magazin.Solicitati sa vorbiti cu seful magazinului si explicatii ca doriti acest lucru.Daca este un magazin mic cum a zis colegul mai sus se poate gasii acest produs dupa serie si dupa lotul care a intrat in magazin si cand s-a vandut.Chemati totusi OPC daca dumneavostra considerati ca ati folosit produsul corespunzator,NU VA LASATI PACALIT!!!
Acordarea drepturilor ,prevazute in perioada de garantie ,este conditionata de existenta documentelor legale care sa ateste furnizorul si defectiunea ,care sa fie incadrabila in limitele de schimbare/inlocuire produs
Lipsa documentelor conduce automat la imposibilitatea beneficierii de garantie
Puteti desfasura demersuri la furnizor-serviciul contabilitate ,care teoretic ,daca exista interes ,poate sa elibereze dovada necesara
Ultima modificare: Duminică, 14 Martie 2010
ynocentta, utilizator
Certificat de garantie am , nu am bonul de casa cu care am achitat produsul(am cumparat mixerul de la un hypermarket si fiind pentru uz personal nu am solicitat factura).
ewe a scris:

Certificat de garantie am , nu am bonul de casa cu care am achitat produsul(am cumparat mixerul de la un hypermarket si fiind pentru uz personal nu am solicitat factura).


Era vorba despre bon,toata lumea a inteles aceasta.
Dvs.formulati sesizare la OPC astfel cum ati fost sfatuita si atat.
Nu are rost sa reveniti asupra unor discutii care au avut deja loc si se afla postate mai sus.
Ultima modificare: Duminică, 14 Martie 2010
Radu Gabrian, Mediator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie produs casnic Cosmin_Niculae Cosmin_Niculae Am achizitionat un mixer de la un magazin de specialitate, i s-a facut proba in prezenta mea dar ajungand acasa si probandu-l inca o data am constatat ca ... (vezi toată discuția)
Opc bucuresti nu mai vrea sa rezolve nimic! Costica33 Costica33 Am cumparat acum o luna un produs pe care in utilizare am realizat ca am dat banii degeaba, e necorespunzator total. Am fost la magazin sa-l returnez la citeva ... (vezi toată discuția)
Garantie inlocuire telefon danypopica danypopica Buna ziua. Am cumparat un telefon de pe un site, iar dupa 10 luni s-a defectat, l-am dus la magazin pentru a fi trimis in garantie, produsul a fost solutionat ... (vezi toată discuția)