Am citit foarte multe pe forum ,dar tot nelamurita sunt.
Am infiintat o II Cu Codul CAEN 4778,pana acum am cheltuit dinm banii proprii 3000ron. Cum ii inregistrez in contabilitate ca aport sau ca imprumut si cu ce doc.?
Va rog spuneti-mi de ce avize sau autorizatii am nevoie pentru punctul de lucru care este o librarie crestina?
casa da marcat o trec la plati pe luna in curs sau cum se procedeaza?
Va rog sa ma ajutati!
Va multumesc anticipat!
Va pot raspunde doar la prima intrebare : in nici un fel ; la II nu avem notiunea de "aport" ca la societati comerciale .
Sau imprumut .
Daca cheltuielile au fost facute pentru achizitia unor bunuri acestea se pot "da" II spre folosinta pe baza unui borderou de achizitii de la persoane fizice .
Daca cheltuielile au fost facute pentru servicii , atunci facturile respective , daca nu sunt emise pe numele II nu au calitate de document justificativ si nu pot fi decontate in contabilitatea II.
La II avem doar venituri si cheltuieli.
Cititi omef 1040 pentru conta in partida simpla si art 48 cod fiscal , pentru partea de fiscalitate .
Casa de marcat , daca are doc. justificativ emis pe numele II, se trece pe cheltuieli in luna in care a fost achizitionata .
Obicte de inventar
pohata
BUNA ZIUA
am primit o donatie (cadou) de la o persoana mai multe obiecte care i-mi sunt necesare unui IF si vreau sa le inventariez CUM SE PROCEDEAZA ... (vezi toată discuția)