Buna ziua,
Am o firma si avem punct de lucru in sect 3,
Pentru infiintarea unui punct de lcuru, pt un salon de infrumusetare, am inreg contractul de inchiriere, am acordul asociatie, am contract cu Gunoierii, contract Psi, Ssm, contract cu firme de deratizare.
Sediul nostru are centrala termica si intrebarea mea este:
TREBUIE SA AM INCHEIAT CONTRACT CU CEI DE LA FURNIZARE APA RECE SI CEI DE LA DISTRIGAZ?
facturile vin pe numele proprietarului, eu le platesc in baza contractului de inchiriere, chiar trebuie sa am contract pe firma mea cu enel, Distrigaz si Fz apa rece?
Peste un an daca ma mut in alt punct de lcuru, fac iar aceste contracte?
Va rog mult sa ma sfatuiti ce trebuie sa fac!
Nu stiu cine v-a cerut asa ceva ca la Registrul Comertului, pentru infiintarea punctelor de lucru nu se cer aceste acte. Aveti nevoie de actul de spatiu( contract inchiriere, comodat, act proprietate, etc) hotarare aga, daca nu e declarat spatiu comercial aveti nevoie de acordul asociatiei de locartari si al vecinilor si cam atat. Si bineintales vestitele cereri si declaratii de la ORC.
De obicei in momentul incheierii contractului de chirie pt punct de lucru, nu este necesara contractarea directa intre chirias si furnizor de servicii, serviciile fiind platite prin proprietar si decontate de chirias in baza facturilor emise de furnizorii de servicii.
E bine sa prevedeti aceste aspecte in contractul de chirie.