avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 526 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... cumul de functii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

cumul de functii

lucrez ca gestionar intr-o institutie bugetara.Exista posibilitatea sa cumulez 2 functii in aceiasi unitate.ce procedura as putea sa urmez sa obtin un al 2-lea job.
daca manipulez,stochez,substante chimice,toxice,reactivi,precursori as avea dreptul la spor de periculozitate sau toxicitate.ce drepturi sau sporuri as putea sa mai obtin.
Cel mai recent răspuns: Nicoleta Ilea , Consultant resurse umane 23:34, 22 August 2008
In principiu, puteti sa aveti si al doilea job. Nu spuneti insa care va fi acesta. Eu zic sa discutati cu inspectorul de protectia muncii, sa va spuna daca a facut demersurile pentru ca locul de munca respectiv sa beneficieze de anumite sporuri si tot el va va lamuri daca le puteti obtine sau nu.
andreeanegurescu a scris:

lucrez ca gestionar intr-o institutie bugetara.Exista posibilitatea sa cumulez 2 functii in aceiasi unitate.ce procedura as putea sa urmez sa obtin un al 2-lea job.
daca manipulez,stochez,substante chimice,toxice,reactivi,precursori as avea dreptul la spor de periculozitate sau toxicitate.ce drepturi sau sporuri as putea sa mai obtin.
Daca angajatorul ( institutie bugetara) isi permite asa ceva nu este nicio problema. In ceea ce priveste manipularea de asemenea substante, este problema responsabilului cu protectia muncii si a conducatorului institutiei in primul rand, asta insemnand sa ia masuri legale cu privire la acest job, pentru a evita potentiale accidente de munca.
Soprurile care se acorda personalului contractual din institutiile bugetare sunt prevazute in OG nr.10/2008 , HG nr.281/1993 .
Orice salariat are dreptul de a cumula mai multe funcţii, în baza unor contracte individuale de muncă, beneficiind de salariul corespunzător pentru fiecare dintre acestea.