Acolo unde ati citit chestia de-ati postat-o mai sus, vedeti ca exista un chenar unde scrie
Starea: Declaratia este valida
Asta scrie? Daca da, atunci mergeti pe linkul tot de acolo
consultati recipisa, va duce pe o foaie unde scrieti indexul si CIF-ul asociatiei si va da o pagina - recipisa propriu-zisa pe care o salvati si o arhivati in calculator si o listati alaturi de declaratia 112 si de statul de plata.
Daca scrie
Fisierul depus nu este o declaratie D112
inseamna ca
ati facut modificari in declaratie cat timp exista semnatura pe ea.
Deci mergeti la declaratie inapoi, stergeti semnatura,
validati, semnati din nou si transmiteti-o din nou.
Nu aveti voie sa faceti modificari in declaratie, indiferent de care,
nici macar sa validati daca aveti semnatura pe ea. Cu alte cuvinte ordinea obligatorie este:
- semnatura goala
- completati, modificati
- validati
- semnati
- salvati
Daca vreti sa modificati ceva:
- stergeti semnatura
- urmati aceeasi ordine de mai sus.