avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 512 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Declaratia 112
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Declaratia 112

Buna ziua,

Pe recipisa de validare ati primit mesaje de genul: " asigurat ( 76) atentionare regula S4: CNP-ul nu a fost gasit in baza de date a persoanelor a MFP " ? Ce trebuie facut ?

multumesc,
Cel mai recent răspuns: rocriss , utilizator 10:01, 22 Iulie 2011
Iti spune clar aici ce sa faci in functie de starea declaratiei tale.

- In prelucrare. Fişierul este în prelucrare pe serverele centrale.Vă rugăm reveniţi.
- Fişierul nu este o declaraţie D112. Nu a fost înregistrat. Este necesar să corectaţi documentul şi să reluaţi depunerea.
- Declaraţia are erori de validare. A primit număr de înregistrare şi s-a emis recipisa. Este necesară corectarea erorilor indicate în recipisa şi redepunerea declaraţiei.
- Declaraţia este validă. Datele au fost verificate de serverul central şi s-a constatat că au fost îndeplinite criteriile de validare stabilite conform Anexei 8_validări. Datele se transmit instituţiilor beneficiare.
Va multumesc, dar atentionarea apare in cazul in care D 112 este valida. Apare mesajul " Nu exista erori de validare" si mai jos apar Atentionari de genul celor scrise de mine in mesajul initial. Am sunat la anaf si mi-a spus cineva de acolo sa verific la Case daca figureaza asiguratii mei cu CNP-ul la ei. Nu cred ca asta este solutia atata timp cat ei figureaza in declaratii depuse lunar la ei, (pensii si sanatate) de cativa ani de zile, validate.
Daca cineva a mai intampinat un mesaj asemanator, cum ati procedat ?
Pe portalul ANAF exista fisierul [ link extern ]

Eroare: CNP-ul înscris în declaraţie nu se regăseşte in baza de date a persoanelor a MFP
Manifestare
Mesaj primit pe recipisă:
Atenţionare: “Pentru asiguratul ... CNP nu este găsit in baza de date a persoanelor a MFP”
Motiv:
1. CNP-ul nu este corect
2. CNP-ul este corect, dar nu figurează în baza de date
Rezolvare:
1. Comparaţi CNP-ul din actul de identitate cu CNP-ul înscris în declaraţie şi corectati erorile.
2. Dacă CNP-ul înscris în actul de identitate nu figurează in baza de date a MFP, pentru rezolvarea problemei este necesar ca persoana să se adreseze Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor în raza căruia domiciliază, sau emitentului actului de identitate, indicând numărul de înregistrare al declaraţiei 112, înscris în recipisa pe care a fost primita atentionarea.
Ultima modificare: Vineri, 22 Iulie 2011
x10, utilizator
Aceste atentionari apar de regula in cazul cetatenilor straini.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua, o societate cu sediul in romania a angajat un cetatean ... negrila_adela negrila_adela Buna ziua, o societate cu sediul in Romania a angajat un cetatean din republica Moldova cu un contract determinat de 9 luni , apoi s-a pregatit pentru serviciu ... (vezi toată discuția)
Declaratia d112 atentionari noiembriesm noiembriesm Buna ziua. Am trimis declaratia D112 si am primit mesajul ca nu exista erori de validare, dar am primit un mesaj de atentionare care suna cam asa: Campul ... (vezi toată discuția)
Dec.112 on-line. ndan57 ndan57 Buna ziua, dupa transmiterea on-line a dec.112 a. primit urmatorul mesaj din partea server-ului?Index: 3316235 Numar inregistrare: Starea: Fisierul depus ... (vezi toată discuția)