Am urmatoarea situatie: am facut o factura cu data de 31 iulie, caci aceasta este politica firmei (adica, facturarea se va face la sfarsitul lunii pentru prestarile de servicii efectuate in acea luna).
Clientul a refuzat-o la plata pe motivul ca nu e conform contractului (adica, in contract este specificat ca facturarea se va face in primele 5 zile ale lunii urmatoare, in cazul meu, ar fi trebuit sa fac factura in perioada 1-5 august).
Eu pot sa anulez aceasta factura si sa o refac cu data de 16 august cel mai devreme.
Intrebarea mea este: exista vreun motiv legal sa-mi refuze clientul si aceasta noua factura?
Mi-e teama sa nu raman cu acesta factura neincasata!!
Clientul nu ar avea de ce sa va refuzr aceasta factura la plata.
Probabil ca factura emisa la sfarsitul lunii iulie era conditionata de plata, in sensul ca in contract exista o clauza ca factura sa fie achitata in X zile de la emitere. In acest caz nu erau indepliniti termenii contractuali.
DAca respectati conditiile din contract nu are ce sa va refuze,luati legatura cu firma si ajungeti la un acord amniabil de data asta,iar pe viitor respectati contrcactul e cel mai bine sa nu mai aveti nici o problema:D
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.