Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am urmatoarea situatie: am facut o factura cu data de 31 iulie, caci aceasta este politica firmei (adica, facturarea se va face la sfarsitul lunii pentru prestarile de servicii efectuate in acea luna).
Clientul a refuzat-o la plata pe motivul ca nu e conform contractului (adica, in contract este specificat ca facturarea se va face in primele 5 zile ale lunii urmatoare, in cazul meu, ar fi trebuit sa fac factura in perioada 1-5 august).
Eu pot sa anulez aceasta factura si sa o refac cu data de 16 august cel mai devreme.
Intrebarea mea este: exista vreun motiv legal sa-mi refuze clientul si aceasta noua factura?
Mi-e teama sa nu raman cu acesta factura neincasata!!
Clientul nu ar avea de ce sa va refuzr aceasta factura la plata.
Probabil ca factura emisa la sfarsitul lunii iulie era conditionata de plata, in sensul ca in contract exista o clauza ca factura sa fie achitata in X zile de la emitere. In acest caz nu erau indepliniti termenii contractuali.
DAca respectati conditiile din contract nu are ce sa va refuze,luati legatura cu firma si ajungeti la un acord amniabil de data asta,iar pe viitor respectati contrcactul e cel mai bine sa nu mai aveti nici o problema:D