avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1308 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Modificare functie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Modificare functie

Am nevoie de ajutorul vostru,
Sunt asistent medical la un spital privat de aproximativ 10 luni,insa in urma cu 2 luni am ramas insarcinata,cand au aflat cei de la firma au fost cam socati si au c-am facut scandaL,insa pana la urma au inteles si a fost totul bine pana astazi.
Astazi m-a chemat directorul general la el in birou si mi-a propus sa imi schimbe contractul de munca,din asistent medical sa trec in functia de tehnician sanitar,lucru care mi s-a parut foarte ciudat.Va rog sa ma imi spuneti daca ma afecteaza cu ceva la concediu pre si postnatal si mai ales ca am facut si un imprumut la banca pentru prima casa.
O seara buna,
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:31, 20 August 2011
important e sa aveti perioada un 1 de zile lucrata la ei. cat despre avantaje sau dezavantaje banuiesc ca salariul pt postul pe care vi-l propune angajatorul e mai mic.
Va multumesc mult,el mi-a promis ca nu imi schimba salariul.
atunci e ok pt dvs.
este posibil sa sa ma puna sa semnez contractul vechii, sa il anuleze?si a doua zi cand trebuie sa il semnez pe cel nou sa ma de-a afara?
Pentru modificarea functiei se va incheia un act aditional intre dvs si angajator. Nu are cum sa va dea afara decat incetand contractul.

Alte discuții în legătură

Protectia maternitatii Angela Stancioi Angela Stancioi Buna ziua, In OUG 96/2003 actualizata in 2015 se prevede: Art. 9 În cazul în care o salariata se afla în una dintre situatiile prevazute la art. 2 ... (vezi toată discuția)