Buna ziua! Nu stiu cum sa procedez in legatura cu urmatoarea situatie: la achitarea intretinerii pe luna trecuta, dupa o discutie cu administratora in legatura cu suma de plata pentru pierderile de apa rece, aceasta mi-a reprosat 'ca dupa ce v-am scutit de 9 lei la gunoi mai aveti si pretentii!'. Nu avea nici o legatura cu problema in cauza si de fapt imi reprosa ca a trecut la apartamentul meu o persoana in minus, lucru pe care nu-l observasem si nici nu-l cerusem prin cerere catre presedinte. Apoi am verificat iar lista de intretinere si am vazut ca inca 3 apartamente aveau cate o persoana in minus (2 cenzori + presedintele). Suntem putine apartamente si se stie clar cate persoane sunt prezente intr-o luna.
Pe moment nu am avut replica si chiar m-am simtit vinovata ca nu am verificat nr de persoane trecute, dar nu pot accepta asa ceva. Eu ce fac acum? O reclam la presedinte in scris? De ce o pot acuza? Chiar nu doresc ca pentru 9 lei sa-si permita de-acum inainte sa zica ca ma sustrag de la plata intretinerii si de fapt sa isi permita sa mai 'greseasca' intentionat. Va rog, spuneti-mi ce sa fac
Aveti dreptate!
Cred ca trebuie inainte de toate sa ii spuneti raspicat administratorei ca nu aveti nevoie de "pomeni" din partea ei si nici nu admiteti ca ea, in calitate de angajat al dv., al proprietarilor, sa-si permita asemenea "pomeni".
In al doilea rand ar trebui sa stati de vorba cu membrii comitetului si chiar cu presedintele asociatiei. Chiar cu vecinii dv.
Trebuie sa starpiti asemenea tendinte de a abate atentia de la discutarea unei probleme prin "mita"acordata de administratora.
De unde "scuteste" ea de plata pe anumiti proprietari daca nu de la ceilalti? Da ea bani din propriul buzunar? In mod cert, nu.
Deci acest abuz trebuie stopat cu aplomb si rapid ca sa nu produca si alte idei de mituire a diversi alti proprietari.
Atentie marita in viitor,pentru indepartarea unor situatii similare
Administratorul ,in calitatea de angajat al asociatiei de proprietari nu are autoritatea si competenta sa dispuna unilateral scutirea de la plata pentru diverse sume,
scoaterea din evidente a diferite persoane.
Este de preferat ,pentru solutionare sa aveti o discutie decenta ,eficienta cu reprezentantul legal al asociatiei de proprietari,respectiv presedintele,care are obligatia sa se implice concret pentru buna functionare a activitatii si mentinerea unor relatii civilizate in cadrul imobilului.
@chinook
In aceste conditii se pune la indoiala corectitudinea oricarei liste de plata.
Scutirea dvs. de la plata unor cheltuieli inseamna incarcarea nejustificata a altor locatari.
Cenzorii ce pazesc ? Sau poate ca inchid ochii tocmai pentru ca sunt avantajati.
Ar trebui sa sesizati in scris presedintelui, altfel s-ar putea ca aceasta "pomana" sa va coste la un moment dat.
Nu intra in atributiunea administratorei de a scoate sau nu persoane de la intretinere, cenzori sau altceva.In primul rand, parerea mea este ca si la listele anterioare a gresit(sa zicem asa). Nu are voie sa faca pomene, ci sa calculeze corect.