Buna dimineata, am si eu o problema. Am depus de vreo 3 saptamani la finante o cerere pentru utilizarea unui certificat digital, mi-au spus de acolo ca in maxim 3 zile o sa primesc pe mail o confirmare sau ceva de genul si bineinteles ca nu am primit nimic. Am sunat ieri sa intreb ce se intampla si mi-au spus ca nu e nevoie sa astept confirmarea, pot sa depun declaratia ca ei ne-au integistrat. Am incercat sa trimit declaratia si cand imi cere sa ma autentific imi apare mesajul "va rugam sa furnizati o adresa valida de certificat de client" . Care este problema? Ce pot sa fac?
Va multumesc!
Cand ajungeti la pasul Address......GO, nu dati click pe GO, ci mai jos, pe "Declaratie 112 (unica) pentru contributii sociale" si o sa puteti merge mai departe.
Intra cu Internet Explorer, sigur o sa mearga . Aceeasi pb am avut si eu si tocmai am reusit asa, dupa multi nervi si telefoane la anaf, unde nimeni n-a stiut sa ma ajute. Succes!
112 ma dispera
danadanei
de ce primesc un astfel de mesaj :Starea: <<Fisierul depus nu este o declaratie D112
Eroare: Certificatul nu este unul achizitionat de la furnizorii de ... (vezi toată discuția)