Buna dimineata, am si eu o problema. Am depus de vreo 3 saptamani la finante o cerere pentru utilizarea unui certificat digital, mi-au spus de acolo ca in maxim 3 zile o sa primesc pe mail o confirmare sau ceva de genul si bineinteles ca nu am primit nimic. Am sunat ieri sa intreb ce se intampla si mi-au spus ca nu e nevoie sa astept confirmarea, pot sa depun declaratia ca ei ne-au integistrat. Am incercat sa trimit declaratia si cand imi cere sa ma autentific imi apare mesajul "va rugam sa furnizati o adresa valida de certificat de client" . Care este problema? Ce pot sa fac?
Va multumesc!
Cand ajungeti la pasul Address......GO, nu dati click pe GO, ci mai jos, pe "Declaratie 112 (unica) pentru contributii sociale" si o sa puteti merge mai departe.
Intra cu Internet Explorer, sigur o sa mearga . Aceeasi pb am avut si eu si tocmai am reusit asa, dupa multi nervi si telefoane la anaf, unde nimeni n-a stiut sa ma ajute. Succes!
112 ma dispera
danadanei
de ce primesc un astfel de mesaj :Starea: <<Fisierul depus nu este o declaratie D112
Eroare: Certificatul nu este unul achizitionat de la furnizorii de ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.