avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 304 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... firma in insolventa - recuperare creante
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

firma in insolventa - recuperare creante

Sunt in concediu medical din 28 Aprilie 2011, iar de 3 saptamani in concediu maternal. Firma ne-a informat in scris si verbal ca isi intrerupe activitatea, toti colegii mei intrand in somaj "tehnic" din 1 Mai.
De la 1 Mai nu ne-au mai fost platite salariile de catre angajator. Concediile mele medicale au fost inregistrate, dar nu s-a depus cererea de rambursare a banilor de catre CNAS.
De la 29 Iulie, firma a intrat in insolventa.
Conform lichidatorului, as avea termen pana pe 12 Septembrie sa ma inscriu la masa credala.

Prima intrebare: in situatia insolventei, OUG 158/2005 imi "permite" sa imi recuperez banii pe concedile medicale direct de la CNAS (art. 32+art. 93)? Pun intrebarea asta pentru ca o doamna de la CNAS mi-a spus ca nu pot sa imi recuperez banii pentru ca insolventa nu inseamna "incetarea activitatii angajatorului". Mi-a spus ca trebuie sa astept pana mi se intrerupe contractul de munca.

A doua intrebare: pentru masa credala, ce acte trebuie sa atasez cererii pentru a dovedi creantele datorate de angajator?

Multumesc

Alte discuții în legătură

Drepturi neluate beatedy beatedy Buna ziua, Timp de doi ani de zile (din februarie 2011) am fost angajata la o firma care nu mi-a platit nicio contributie la stat. Firma a si intrat in ... (vezi toată discuția)
Neplata concediu medical firma in insolventa inorog inorog Buna seara. In 18.01. 2013 am fost internata in maternitate fiind gravida si am adus angajatorului un concediu medical, in 01.02.2013 am fost internata iar ... (vezi toată discuția)