avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 293 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Insistenta telefonica
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Insistenta telefonica

In mod repetitiv ma suna persoane de la aceeasi companie de asigurari. In cursul ultimilor trei discutii am insistat asupra stergerii numarului meu de telefon din baza lor de date. Ultima data persoana care m-a contactat a inceput sa-si bata joc de mine. Ce institutie reglementeaza astfel de situatii, pentru ca mi se pare ca au depasit orice limita cu apelurile de acest gen.
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 14:31, 25 August 2011
Depuneti plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Trebuie sa stiti numele firmei respective.
Ultima modificare: Miercuri, 24 August 2011
Alexandru Munteanu, Avocat
Daca nu mai aveti niciun contract cu firma de la care sunteti sunat, faceti o adresa prin care le aratati ca, in baza Legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date va opuneti prelucrarii datelor dvs. personale in scop de publicitate / marketing si solicitati stergerea acestora din baza lor de date, intrucat perioada pentru care v-ati dat acordul ca acestea sa fie prelucrate a expirat odata cu contractul pe care l-ati avut.
Specificati ca in caz contrar, adica daca mai sunteti sunat de operatorii lor, spuneti ca veti face o plangere catre Autoritatea Na?ional? de Supraveghere a Prelucr?rii Datelor cu Caracter Personal.

Daca inca mai sunteti in perioada contractuala, cautati pe site-ul respectivei societati rubrica de Sugestii si reclamatii sau Relatii cu clientii, Contact etc., si descrieti atitudinea operatorilor care va suna.

Va sugerez ca atunci cand mai sunteti sunat si operatorul se prezinta, sa ii cereti sa-si repete numele in clar, ca sa il puteti nota. In plus, faptul ca ii veti cere repetarea numelui ii va mai taia din elan ;)
N-am fost niciodata sub contract cu compania respectiva. Datorita unor relatii comerciale, am fost contactat de catre o persoana de la compania respectiva si de-atunci sunt sunat in mod repetat de alte persoane din cadrul companiei respective.
Aici

[ link extern ]

aveti un model de plangere pe care o puteti adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Este modelul nr. 4, care se refera la prelucrarea ilegala a datelor personale.

La sfarsitul paginii este precizata urmatoarea conditie de care trebuie sa tineti seama:


Persoana vizat trebuie s se adreseze operatorului cu 15 zile nainte de a depune plngere la autoritatea de supraveghere.


Deci - reclamatie la conducerea firmei respective (aveti grija de dovada depunerii / trimiterii reclamatiei) si daca se repeta, faceti plangerea.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Apelare deranjanta de catre operatorii de telemarketing deliaolga deliaolga Buna ziua, Doresc sa stiu, conform legii, intre ce ore pot fi apelata telefonic de catre operatori pentru oferte de produse, si in ce zile. multumesc (vezi toată discuția)
Prestator servicii revisal lili2003stoica lili2003stoica stie cineva ce trebuie sa fac daca vreau sa devin prestator servicii in vederea incheierii de cintracte cu diverse firme pentru transmiterea REVISAL? multumesc. (vezi toată discuția)
Folosirea numelor fostilor angajati pe site-ul fostului angajator.... ionelu78 ionelu78 Buna ziua, Pe site-ul fostului meu angajator apar eu impreuna cu inca 4 colegi desi nu mai suntem nici unul angajatii acestei firme. La sectiunea ... (vezi toată discuția)