Cui ma pot adresa cu o plangere impotriva unei companii din C.E., care nu mi-a onorat la timp o comanda, motiv pentru care am pierdut un contract cu unul dintre cei mai importanti clienti ai mei si in fata caruia mi-am pierdut credibilitatea.
Mai pe larg vorbind, aproape de expirarea termenului la care trebuia sa primesc produsele comandate la ei, am sunat la reprezentanta din Romania sa vad in ce stadiu se afla cu livrarea. Reprezentantul, mi-a comunicat ca nu-mi poate livra produsele decat daca achit un avans de 50% din valoarea facturii, lucru care nu a fost specificat in oferta lor de pret. Acolo termenul de plata era cel de 30 de zile, cel care se practica de obicei.
Puteti introduce in instanta urmatoarele tipuri de actiuni,in functie de interesul pe care il aveti:
1. o actiune intemeiata pe obligatia de face - prin care sa solicitati instantei sa ii oblige la livrarea produselor pe care le-ati comandat conform comenzii dvs si a contractului semnat cu ei
2. actiunea in rezilierea contractului - prin care solicitati desfiintarea contractului datorita neexecutarii culpabile de catre ei a obligatiilor contractuale asumate si obligarea lor la plata daunelor-interese (despagubiri) pentru prejudiciul cauzat ca urmare a nerespectarii acestei obligatii.
Daca dvs, la randul dvs ati pierdut un contract datorita lor, cel mai oportun ar fi sa introduceti actiunea in reziliere prin care sa obtineti si reparatia prejudiciului cauzat.
Problema site.ro
mihaim1980
Buna ziua! Avem urmatoarea problema: site-ul .ro are/a avut probleme si au erori la calcularea preturilor, astfel ca anumite produse costa 0 lei, iar anumiti ... (vezi toată discuția)