Am stat in chirie pana in luna Iulie inclusiv. Proprietarul a amanat returnarea garantiei pana dupa data in care voi plati cheltuielile, curentul, etc.
La predarea apartamentului, proprietarul nu a reclamat nicio defectiune.
Dupa ce am platit cheltuielile la bloc si curentul, am fost anuntat de proprietar ca nu imi returneaza garantia pana nu platesc 200 de lei pentru diferite reparatii (defectiuni care nu au fost reclamate la predarea apartamentului si nici ulterior).
Va rog sa precizati cum sa actionez pentru a recupera garantia. Este necesar sa il actionez in judecata sau exista si alta modalitate ?
Analizati cu atentie conditiile contractual asumate referitor la modalitatea de utilizare garantie
Verificati daca exista incheiat proces verbal predare primire apartament care sa mentionezez starea tehnica
In situatia in care nu ajungeti la intelegere amiabila cu proprietarul asupra pretinselor reparatii,care au necesitat utilizarea garantiei,daca apreciati oportun ,daca aveti convingerea ca reparatiile afirmate nu sunt reale ,aveti varianta de solutionare in instanta
Atentie asupra consumului nervos,a timpului necesar solutionarii in instanta,in raport de suma in discutie
Cand am inchiriat am intocmit un contract (de mana, nu formular tipizat) in care apareau doar o parte din bunurile din locuinta. Prin ce modalitate aflu daca a fost inregistrat ? Personal nu am fos la nicio institutie publica.
La plecare nu am intocmit niciun act.