avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 606 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu

buna ziua Ma numesc oana si as vrea sa ma lamuriti si pe mine daca se poate cu zile de concediu.Anul trecut am fost operata de cancer histerectomie totala2010 si am avut in luna iunie 15 zile concediu odihna in rest nu am mai avut anul trecut,anul acesta sunt in concedi medical de la 1iulie 2010.As dori sa stiu daca pot sa mai imi iau zile de concediu de odihna sa cate mai am pe anul trecut si cate pe anul acesta Mai am de stat pana la inceputul lunii decembrie2011cm.Va multumesc
Cel mai recent răspuns: ContSters136493 , utilizator 15:24, 25 Octombrie 2011
Concediul de odihna se acorda proportional cu timpul efectiv lucrat intr-un an.,iar nr. de zile de co/an este consemnat in cim ul dvs.
Daca anul acesta sunteti in medical in perioada iulie-decembrie,inseamna ca efectiv lucrat aveti doar 6 luni,ceea ce inseamna ca veti beneficia de un nr. de zile de co care rezulta din calculul:
[b]Nr. zile co cuvenite = (Nr. de zile co consemnate in cim/12)x6,in care 6 reprezinta lunile efectiv lucrate.
De ex, daca aveti un nr. de 20 de zile co inscris in cim,atunci pt. 6 lucrate veti primi 10 zile co.
Pentru anul trecut insa,nu va pot oferi un raspuns,pt. ca nu cunosc cat timp v-ati aflat in c. medical.
Ultima modificare: Joi, 1 Septembrie 2011
ContSters136493, utilizator
eu sunt in concediu medical de la 1.07.2010 si pana in prezent
Cand reincepeti activitatea conteaza.
Daca va veti afla in cm pana la finalul anului,atunci co pe 2011 se calculeaza asa cum v-am explicat deja in primul comentariu.
Ultima modificare: Marți, 25 Octombrie 2011
ContSters136493, utilizator
deci eu sunt in concediu medical de la 1.07.2010 si pana in prezent si munca o voi incepe la 1.01.2012