Locuiesc intr-un bloc unde lunar se strange fond de reparatii destinat pana nu de mult reabilitarii termice.
S-a facut o sedinta unde s-a pomenit despre modernizarea acoperisului, nu s-au luat hotarari, nu s-au facut tabele nominale cu semnaturi si nici nu a fost comunicat in scris aceasta hotarare.
La 2 zile dupa sedinta au gasit deja furnizorul si au purces la cheltuirea banilor din fondul de reparatii(aprox.1500 lei/apartament).
Au demarat lucrarile fara a avea acordul locatarilor, desi acoperisul nu prezenta urme de degradare, nu ploua in apartamentele vecinilor, nu intra frigul si pe langa acoperis au fost acoperite si balcoanele proprietarilor de la etajul 4.
A ramas de platit aprox 2.000 de lei de apartament...o suma totala exagerat de mare, neachitata pana in acest moment cand lucrarile au fost finalizate.
Asociatia a amenintat locatarii "rau platnici" cu darea in judecata.
As dori daca se poate sa imi spuneti care sunt sansele de castig si daca este legal ce au facut ei?
Legal,angajarea de lucrari de anvergura celei mentionate de dvs,respectiv reabilitarea termica ,se realizeaza strict in baza hotararii proprietarilor in cadrul adunarii generale
Nu precizati concret ce fel de sedinta a avut loc,sedinta pe scara,de comitet executiv sau adunare generala a membrilor proprietari?
In situatia concreta de neincheiere proces verbal al sedintei despre care faceti vorbire,
este suspecta inclusiv "acoperirea balcoanelor proprietarilor de la etajul 4"
in situatia concreta in care sedinta despre care faceti vorbire nu a fost materializata cu incheiere de proces verbal asumat prin semnatura de participanti,firesc se pune intrebarea cum va fi justificata baza legala de demarare executie lucrari,eventual actionare in instanta a rau platnicilor
In situatia in care contravaloare lucrari executate au fost introduse la plata prin lista de intretinere lunara,aveti dreptul,in temeiul art 10 din L nr 230/2007 si art 12 A c)si d) din HG nr 1588/2007 sa fiti informat despre activitatea asociatiei de proprietari,si la cerere sa aveti acces la orice document al acesteia .In termen de 10 zile de la afisarea listei de plata aveti dreptul prevazut de art 12A c) si d) din HG nr 1588/2007 sa contestati valoarea impusa la plata ,solicitand presedintelui de asociatie justificarea impunerilor
Presedintele detine obligatia sa raspunda la contestatie in termen de 7 zile
Lucrarile de reparatii la proprietatea comuna nu trebuie aprobate de AG, cu atat mai putin facut tabel cu semnaturi, trebuie facute pur si simplu, decise in comitetul executiv (pentru ca d-asta l-ati ales, ca sa conduca asociatia intre doua AG) deoarece se presupune ca ceva s-a stricat acolo. Asta e de principiu.
La dv. e posibil sa fie o exagerare a stricaciunii si sa se foloseasca "necesitatea" lucrarii de reparatie a terasei ca sa se lucreze balcoanele de la ultimul etaj.
2000 lei in afara de cei 1500 cei initiali? Dv. la ce etaj locuiti? In ce fel s-au acoperit acele balcoane?
Vecinii ceilalti ce spun? Ei au platit aceasta suma?
Daca exista PV al vreunei sedinte de comitet in care s-a decis reparatia terasei ma tem ca va trebui sa platiti. Dar puteti contesta suma tocmai pentru acele lucrari suplimentare pe care trebuie sa le platiti dv. desi nu se fac la proprietatea comuna, adica balcoanele apartamentelor de la ultimul etaj.
Penalizari
vasile viorel
Buna ziua
Va rog sa ma ajutati cu un sfat la problema care o am.Iata pe scurt despre ce este vorba:
Acum un an,unii membrii ai Comitetului Executiv au ... (vezi toată discuția)