Stiu ca exista deja intrebari similare pe forum, insa din cate am vazut pana acum, este de obicei vorba de rezilieri ale contractelor incheiate cu societatii de cablu inainte de termen iar situatia mea e putin diferita.
In 2008 am incheiat un contract de internet pe numele bunicii, propietara apartamentului in care locuiam si titulara de contract de televiziune prin cablu si telefonie fixa. M-am mutat din acel apartament in urma cu aproape un an insa am continuat sa trimit bani bunicii pentru a plati abonamentul de internet pentru ca am vizitat-o de cateva ori si nu eram sigura cat timp voi continua sa locuiesc in strainatate unde lucrez in prezent.
Intre timp am decis sa raman in strainatate astfel ca nu voi mai avea nevoie de serviciile societatii de cablu. Am facut demersuri prin rude si vecini si, in afara de faptul ca fiecare a primit cate un raspuns diferit, reprezentantii societatii de cablu par sa incerce sa-i santajeze in privinta rezilierii contractului. Bunica e in prezent bolnava si nu stiu unde se afla contractul ca sa pot studia termenii contractuali, insa nu stiu sa fi fost vreodata vorba de vreo perioada contractuala, au trecut 3 ani si 3 luni de la incheierea contractului si nimeni nu mi-a spus vreodata sa-l reinoiesc.
Stiu ca exista o lege care interzice vanzarea de servicii cu forta si am sa incurajez persoana pe care o trimit a nshpea oara la sediul RDS sa o citeze. Ultima gaselnita a fost ca bunica va trebui sa renunte si la cablu o data cu internetul, conditie care mi se pare absurda, avand in vedere ca ea a semnat un contract separat pentru internet in 2008 iar cel de cablu e cu mult mai vechi. In cazul in care un utilizator are doua contracte separate pentru doua tipuri de servicii diferita, i se poate conditiona renuntarea la internet de renuntarea la contractul de cablu?
nu!
poate renunta la oricare oricand
de obicei perioada contractuala la rds e de un an sau doi la tv,
ar trebui sa mearga personal la o casierie si renunta pe loc la contract;
sau merge altcineva cu procura
eu am trimis avocatul cu imputernicire si a rezolvat
la telefon nu rezolvati chiar nimic
succes
Bunica e foarte bolnava si avand in vedera ca urmeaza sa petreaca alte cateva saptamani in spital nu as vrea sa-i mai pun si notari pe cap. Nu ma deranjaza sa platesc servicii pe care nu le folosesc inca cateva luni pana pot sa ma deplasez personal, insa cei de la societatii de cablu au fost mult prea nesimtiti ca sa ne mai aiba de clienti.
Contractele se prelungesc automat daca clientul nu vrea sa-l incheie, astfel incat probabil va gasiti in situatia unei asemenea prelungiri.
Rezilierea contractului se face de catre abonatul in persoana sau de catre un imputernicit legal si va trebui sa platiti lunile care au mai ramas pana la completarea anului de prelungire. Altfel nu veti "vedea" reziliere de contract.
Pe langa conditiile abuzive din aceste contracte, comportamentul angajatilor este abuziv, nesimtit, arogant si mahalagesc.
Renuntati la toate serviciile lor si introduceti-va la bunica numai internet de la alt provider. Dar aveti grija ca termenii de prelungire ai contractului.
eu am renuntat unilateral la contract si a trebuit sa platesc si luna in curs,deoarece ei primesc cereri de dezabonare pana pe 5 ale lunii si trebuie sa platesti toata luna,iar la sf lunii te deconecteaza
daca mergi la ei dupa 5,ale lunii,platesti si luna in curs si urmatoarea.
Litigiu rcs rds
Roxana19-81
Buna ziua.
Sunt in litigiu cu Rcs Rds (litigiu inceput cu Canal S) si nu reusesc sa solutionez problema pe cale amiabila, de aceea as avea nevoie de sfatul ... (vezi toată discuția)