Buna ziua.
Sunt in litigiu cu Rcs Rds (litigiu inceput cu Canal S) si nu reusesc sa solutionez problema pe cale amiabila, de aceea as avea nevoie de sfatul dumneavoastra.
Voi incepe relatarea in ordine cronologica:
Am avut contract pentru furnizarea serviciilor tv si internet cu Canal S Constanta.In data de 23 martie 2019 locuinta in care se furnizau serviciile a fost vanduta.Din aceasta cauza m-am prezentat la sediul firmei, pentru a rezilia contractul, in baza contractului de vanzare al apartamentului.Dupa ce am platit toate facturile la zi, mi s-a acceptat cererea, am primit un numar de inregistrare, si nu mi s-a furnizat nici o alta informatie decat ca cererea mea va fi procesata.
Ca drept urmare am concluzionat ca totul este in regula si mi se vor intrerupe serviciile (lucru pe care nu l-am putut verifica deoarece am eliberat locuinta).
Ulterior, in luna iunie am fost contactata de Rcs Rds pentru a fi informata ca am o factura restanta de platit.
In acel moment am aflat ca Rcs a preluat activitatea firmei Canal S si eu figurez ca si client activ, ca am de achitat factura lunii in curs, si in plus o suma aferenta facturii pe luna mai in contul Canal S, dar si o taxa de penalizare pentru inchiderea contractului inainte de termen cu Canal S
Nelamuririle mele sunt mai multe referitor la acest subiect:
1.Daca nu mai sunt proprietara locuintei la care se presteaza serviciile nu ar trebui incheiata colaborarea in baza dovezilor aduse?
2.Nu am fost informata niciodata de rezolutia cererii mele la Canal S, si nu sunt sigura daca este legal sa mi se imputeze niste costuri fara a fi minim informata pe orice cale(mentionez ca pana la data cererii am primit cu regularitate facturile si orice tip de informare de la canal S pe adresa de mail, ulterior ei declarand verbal ca le-am dat o adresa gresita de corespondenta)
3.Daca nu am semnat nimic cu Rds Rcs, nici nu am fost informata de preluarea respectiva , ce obligatii financiare am fata de ei?Nu a fost instalat nimic de Rcs, nu am incheiat contract, nu mai detin locuinta la care se furnizeaza serviciile, nu am fost informata in prealabil de nimic.
4 Am sesizat telefonic si prezential firma rcs rds, dar am fost somata doar sa platesc, am sesizat prezential la Canal S si am cerut explicatii si temeiul legal in care mi se imputa respectivele, si felul tendentios in care au solutionat problema, dar am fost invitata sa parasesc sediul firmei fiind amenintata cu salile de judecata
As dori sa stiu ce alternative legale am pentru a solutiona aceasta problema.Intre timp contractul a expirat in luna iulie, si nu a mai fost renovat, dar primesc somatii si amenintari cu instantele de judecata, de la Aps Romania.
Va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns:
radulucian 22 , utilizator
22:19, 24 Februarie 2020